مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 04:502021-02-20پزشكي

آسیب پذیری بیولوژیک مردان در مقابل کووید 19


رییس گروه سلامت خانواده و جمعیت معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت: برخی از ویژگی های بیولوژیک مردان آنها را نسبت به ابتلا به کووید 19 آسیب پذیرتر از زنان می سازد که باید مراقبت و توجه بیشتری به خود داشته باشند.

- ایسنا/همدان رییس گروه سلامت خانواده و جمعیت معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت: برخی از ویژگی های بیولوژیک مردان آنها را نسبت به ابتلا به کووید 19 آسیب پذیرتر از زنان می سازد که باید مراقبت و توجه بیشتری به خود داشته باشند.

فهمیه بهزادی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: هفته سلامت مردان همه ساله در هفته اول اسفندماه برگزار می شود و در سال جاری با توجه به شیوع کووید 19 در دنیا و شدت ابتلا و مرگ میر بیشتر مردان نسبت به زنان سبب شده است که این موضوع در صدر مسائل مطرح شده در هفته فوق قرار گیرد.

وی افزود: گرچه همه افراد جامعه از کوچک تا بزرگ و زن و مرد در معرض خطر ابتلا به کروناویروس هستند اما سن و جنس به عنوان دو فاکتور هم در ابتلا و یا شدت علائم تأثیرگذارند، ابتلا و سن افرادی که علائم شدیدتری پیدا می کنند یا ابتلا به کرونا در آنها منجربه مرگ می شود در سال های پایانی میانسالی و دوره سالمندی بیشتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب پذیری بیولوژیک مردان در مقابل کووید 19

آسیب پذیری بیولوژیک مردان در مقابل کووید 19