مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 05:002021-02-20سياسي

چگونه به یک عروسک، جان ببخشیم


یک عروسک ساز و عروسک گردان حوزه نمایش عروسکی گفت: در عروسک گردانی، قدرت تصمیم گیری باعث عکس العمل به موقع و سریع می شود و در نتیجه کار باورپذیر می شود.

- ایسنا/هرمزگان یک عروسک ساز و عروسک گردان حوزه نمایش عروسکی گفت: در عروسک گردانی، قدرت تصمیم گیری باعث عکس العمل به موقع و سریع می شود و در نتیجه کار باورپذیر می شود.

مژده ذکریاپور در حاشیه دوازدهمین نشست تخصصی انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان با عنوان دست ها و بازی دهی عروسک در نمایش ، در گفت و گو با ایسنا، افزود: اولین و مهم ترین وظیفه یک عروسک گردان را حل شدن در وجود عروسک نمایشی است.

وی با بیان اینکه تمام تعریف عروسک گردانی در این جمله خلاصه می شود که بازی دهنده جان و وجود خود را در عروسک ببیند و به قدری این ارتباط نزدیک باشد که گویی عروسک گردان در جلد عروسک فرو رفته است، اظهار کرد: تمرکز، قدرت تصمیم گیری و تجسم سه ویژگی مهم یک عروسک است و یک عروسک گردان موفق باید تمرکز بالایی در اجرا داشته باشد، یعنی روی صحنه هیچ چیز به جز عروسک و صدایش را نبیند و نشنود.

این عروسک ساز و عروسک گردان خاطرنشان کرد: حواس یک عروسک گردان باید تماما متوجه وجود عروسکش باشد و در واقع روح عروسک خود باشد و به هیچ چیز دیگری اعم از مخاطب و عروسک گردان ها و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه به یک عروسک، جان ببخشیم

چگونه به یک عروسک، جان ببخشیم