مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 05:052021-02-20اقتصادي

75 درصد اعتبارات سد نرماب تخصیص یافت


اعتبار سد نرماب در سال جاری 400 میلیارد تومان بوده که از این میزان 290 میلیارد تومان اختصاص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رییس امور پایش و نظارت سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور از سد نرماب بازدید کرد.

در این بازدید مطرح شد که از 400 میلیارد تومان اعتبار سد نرماب در سال جاری 290 میلیارد تومان اختصاص یافته و 110 میلیارد تومان باقی مانده است.

رییس امور پایش و نظارت سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در این بازدید بر تامین باقی مانده اعتبارات تا سقف 400 میلیارد تومان برای آبگیری سد در اردیبهشت 1400 تاکید کرد.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان گلستان هم در این بازدید گفت: از پنج روستایی که در داخل مخزن سد قرار می گیرد روستای جنگلده بالا در این مرحله باید جابجا شود.

سید محسن حسینی افزود: در انتهای سال 98 زمین سایت خریداری شد و هم اکنون حدود 60 خانه توسط بنیاد مسکن در حال ساخت است و حدود 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی بیان کرد: برای ساخت مابقی خانه ها هم در حال اجرای اقدامات هستیم.

حسینی با اشاره به اینکه سد نرماب بزرگترین، مهمترین و حساس ترین سد استان است، بیان کرد: 550 هزار خانوار از آب شرب این سد بهره مند می شوند و مهار بخش زیادی از سیلاب شرق استان، آبیاری هزاران هکتار اراضی و تامین 10 میلیون متر مکعب آب صنعت از دیگر مزایای این سد بزرگ دراست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

75 درصد اعتبارات سد نرماب تخصیص یافت

75 درصد اعتبارات سد نرماب تخصیص یافت