مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 05:102021-02-20اقتصادي

تولید گوشت سفید در اردبیل بیشتر از نیاز بازار است


تولید گوشت سفید در استان اردبیل بیشتر از نیاز بازار است و ما هیچ مشکلی در عرضه این محصول نداریم.

- ایسنا/اردبیل فرماندار اردبیل گفت: تولید گوشت سفید در استان اردبیل بیشتر از نیاز بازار است و ما هیچ مشکلی در عرضه این محصول نداریم.

مسعود امامی یگانه در جریان افتتاح دو پروژه کشاورزی در اردبیل اظهار کرد: یکی از این طرح ها مربوط به واحد مرغداری گوشتی در اردبیل است که با سرمایه گذاری 10 میلیارد تومان و اشتغال مستقیم 40 نفر به بهره برداری رسید.

وی تصریح کرد: در کنار این پروژه شاهد راه اندازی مجموعه سرتینگ سیب زمینی هستیم که این واحد تولیدی نیز محصولات تولید شده خود را علاوه بر تأمین نیاز داخلی به کشور آذربایجان صادر می کند.

فرماندار اردبیل در مورد نوسانات بازار مرغ و تخم مرغ گفت: در شهرستان اردبیل 126 واحد مرغداری گوشتی وجود دارد که علاوه بر تأمین نیاز استان، به سایر مناطق کشور نیز مازاد محصول تولیدی عرضه می شود.

امامی یگانه افزود: براساس تصمیم ستاد تنظیم بازار قیمت مرغ 22 هزار تومان تعیین شده و هیچ واحد صنفی حق ندارد بیشتر از این قیمت مرغ مورد نیاز مردم را عرضه کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: براساس اعلام مسئولان سازمان جهاد کشاورزی بیش از 26 هزار تن کنجاله و نهادهای دامی مورد نیاز برای مرغداری ها تأمین و در اختیار آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید گوشت سفید در اردبیل بیشتر از نیاز بازار است

تولید گوشت سفید در اردبیل بیشتر از نیاز بازار است