مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 05:252021-02-20سياسي

سال 1400 فرصتی مغتنم برای انجام فعالیت های مهدوی


اینکه ابتدا و انتهای سال 1400 به دو نیمه شعبان مزین شده، بهانه و فرصت مغتنمی است تا نهادهای دولتی و مردمی در جهت انجام کارهای ریشه ای و مستمر برای ایجاد انس و معرفت به حضرت در جامعه و همچنین تبیین وظایف منتظران با همدلی و هم افزایی قدم هایی را بردارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله حسین نوری همدانی در دیدار حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران، مسأله مهدویت را بسیار مهم ارزیابی و اظهار کرد: باتوجه به اینکه دشمنان ما پس از ظهور اسلام و مشاهده قدرت و استقبال توده مردم از آن شروع به تقابل های ریشه ای در این زمینه کردند ما نیز باید در مسیر تبلیغ اسلام و دفع فتنه دشمنان اقدامات ریشه ای انجام دهیم.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه مهدویت مقوله ای بسیار مهم و ویژه، مشتمل بر معارف توحید، نبوت، امامت و.

است و دشمنان نیز هجمه های اساسی علیه آن دارند باید آحاد مردم و نهادها در این حوزه دغدغه داشته و کارهای ریشه ای انجام دهند.

این مرجع تقلید با تاکید بر اینکه همه باید برای ایجاد معرفت و شناخت نسبت به امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) در جامعه اقدام کنند، بیان کرد: اینکه ابتدا و انتهای سال 1400 به دو نیمه شعبان و تولد امام زمان(عج) مزین شده است بهانه و فرصت مغتنمی است تا نهادهای دولتی و مردمی در راستای انجام کارهای ریشه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سال 1400 فرصتی مغتنم برای انجام فعالیت های مهدوی

سال 1400 فرصتی مغتنم برای انجام فعالیت های مهدوی