مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 05:502021-02-20ورزشي

راز سرمربی تیم والیبال نشسته بانوان سپاهان از «پوکر قهرمانی» تیمش


سرمربی تیم والیبال نشسته بانوان سپاهان در مورد آنچه در رقم خوردن «پوکر قهرمانی» تیمش در لیگ باشگاهی تاثیر داشته، توضیح داد و گفت: احتمال دارد به واسطه قهرمانی چهارم اعزام آسیایی داشته باشیم.

- سرمربی تیم والیبال نشسته بانوان سپاهان در مورد آنچه در رقم خوردن پوکر قهرمانی تیمش در لیگ باشگاهی تاثیر داشته، توضیح داد و گفت: احتمال دارد به واسطه قهرمانی چهارم اعزام آسیایی داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هجدهمین دوره مسابقات والیبال نشسته قهرمانی بانوان کشور هفته گذشته با قهرمانی تیم فولاد سپاهان به پایان رسید.

سپاهان برای دستیابی به این قهرمان همشهری خود یعنی تیم ذوب آهن را از پیش رو برداشت و اینگونه به چهارمین قهرمانی متوالی در مسابقات باشگاهی کشور دست یافت.

این قهرمانی شاید منجر به اعزامی آسیایی سپاهان شود البته در صورتیکه مسابقات باشگاهی والیبال نشسته بانوان در سطح قاره برگزار شود و محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سایپا هم به قول هم در این زمینه عمل کند.

صدیقه اشتری سرمربی تیم والیبال نشسته بانوان سپاهان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به این موضوع در مورد راز خود و تیمش که منجر به پوکر قهرمانی شد، توضیح داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راز سرمربی تیم والیبال نشسته بانوان سپاهان از «پوکر قهرمانی» تیمش

راز سرمربی تیم والیبال نشسته بانوان سپاهان از «پوکر قهرمانی» تیمش