مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 07:052021-02-20اجتماعي

کاهش محسوس دما و احتمال بارش های پراکنده در برخی نقاط همدان


کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان گفت: دو سامانه بارشی در این هفته وارد استان همدان می شود و احتمال بارش های پراکنده در برخی نقاط استان وجود دارد.

- ایسنا/همدان کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان گفت: دو سامانه بارشی در این هفته وارد استان همدان می شود و احتمال بارش های پراکنده در برخی نقاط استان وجود دارد.

روح الله زاهدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: طی سه روز گذشته، سامانه خوبی وارد استان شده بود که اغلب با پدیده هایی مانند وزش باد، بارش برف و باران همراه بود.

وی تصریح کرد: در بارش های چهارشنبه و پنجشنبه هفته گذشته، بیشترین میزان بارش مناطق مسکونی با 77 میلی متر در شهرستان ملایر رقم خورد و پس از آن نهاوند و تویسرکان با 71 میلی متر و اسدآباد با 70 میلی متر بیشترین میزان بارش را داشتند.

زاهدی با بیان اینکه این بارش ها در ایستگاه فرودگاه همدان، 43 میلی متر و در ایستگاه دانشگاه بوعلی سینا 63 میلیمتر گزارش شده است، خاطرنشان کرد: این سامانه بارش های خوبی داشت و در ایستگاه تاریکدره نهاوند 91 میلی متر بارش به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه تا روز چهارشنبه در اغلب ساعات، آسمان استان آفتابی است، یادآور شد: از امشب تا فردا در شمال غرب استان، پدیده ابرناکی را داریم که منجر به بارش پراکنده برف در مناطقی مانند گل تپه و شی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش محسوس دما و احتمال بارش های پراکنده در برخی نقاط همدان

کاهش محسوس دما و احتمال بارش های پراکنده در برخی نقاط همدان