مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 07:052021-02-20اقتصادي

امضای تفاهم نامه راه اندازی خط تولید کشنده خودرو در آذربایجان غربی


با امضای تفاهم نامه 3 میلیون دلاری سازمان همیاری آذربایجان غربی و سایپا دیزل، خط تولید کشنده خودرو در آذربایجان غربی راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، با امضای تفاهم نامه 3 میلیون دلاری سازمان همیاری آذربایجان غربی و سایپا دیزل، خط تولید کشنده خودرو در این استان راه اندازی می شود.

مدیرعامل سازمان همیاری آذربایجان غربی در مراسم انعقاد این تفاهم نامه، گفت: پس از برگزاری جلسات بررسی و مذاکرات اولیه و با ایجاد هماهنگی های لازم و پس از بازدید از کارخانه سایپا دیزل، میزبان هیات مدیره سایپا دیزل در استان بودیم و تفاهم نامه ای به ارزش 3 میلیون دلار در زمینه های مختلف همکاری منعقد شد که تامین ماشین آلات سنگین شهرداری های استان و راه اندازی خط تولید کشنده خودرو از جمله بندهای این تفاهم نامه است.

حسین پزشکیان افزود: استفاده از ظرفیت های بالقوه و بالفعل سازمان همیاری در راستای تامین خدمات مورد نیاز شهرداری های آذربایجان غربی، در راستای توسعه پایدار شهری، از اهداف توسعه سازمان است که عقد این تفاهم نامه و اجرای آن گامی موثر در جهت نیل به این هدف است و با اجرای این تفاهم نامه گام مهمی در تامین درآمد پایدار برای سازمان و شهرداری ها و نیز افزایش اشتغال و افزایش سهم استان از تولید ناخالص کشور نیز برداشته خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه راه اندازی خط تولید کشنده خودرو در آذربایجان غربی

امضای تفاهم نامه راه اندازی خط تولید کشنده خودرو در آذربایجان غربی