مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 07:102021-02-20بين الملل

الاعرجی: فعالیت ناتو در عراق با موافقت دولت است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی عراق، به انتقادهای محافل سیاسی و دینی عراق از قصد ناتو برای افزایش شمار نیروهایش در این کشور، - مشاور امنیت ملی عراق در واکنش به انتقادها از افزایش شمار نیروهای ناتو در کشورش، تاکید کرد که ماموریت ناتو در عراق غیررزمی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی عراق، به انتقادهای محافل سیاسی و دینی عراق از قصد ناتو برای افزایش شمار نیروهایش در این کشور، واکنش نشان داد.

وی طی پستی در توییتر نوشت: پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) در عراق با موافقت دولت و هماهنگی با آن کار میکند و ماموریتش مشورتی - آموزشی است، نه رزمی.

باکشورهای جهان همکاری می کنیم و از تجربیات آنها در مشاوره و آموزش برای تقویت امنیت استفاده می کنیم و درباره تعداد مشاوران تا این لحظه توافقی صورت نگرفته است.

ینس استولتنبرگ دبیر کل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) پنج شنبه (18 فوریه)، گفت که این سازمان به دنبال افزایش نیروهای خود در عراق به میزان هشت برابر است و می خواهد تعداد نیروهای خود را از 500 نفر به چهار هزار نفر افزایش دهد.

عباس العرداوی تحلیلگر مسائل سیاسی عراق می گویدکه نیروهای ناتو، همان نیروهای آمریکایی هستند و این، بازی جدید آمریکاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الاعرجی: فعالیت ناتو در عراق با موافقت دولت است

الاعرجی: فعالیت ناتو در عراق با موافقت دولت است