مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 07:452021-02-20سياسي

پارتی بازی واکسنی، کار دست وزیر بهداشت آرژانتین داد


به دنبال جنجال ها درباره دسترسی زودهنگام دوستان «خینز گونزالس گارسیا» وزیر بهداشت آرژانتین به واکسن کرونا، این وزیر کابینه از منصب خود استعفا داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزیر بهداشت آرژانتین پس از رسانه ای شدن دسترسی زودهنگام دوستان وی به واکسن ویروس شامگاه جمعه به وقت محلی استعفای خود را اعلام کرد.

خینز گونزالس گارسیا که یک پزشک 75 ساله است، در نامه استعفای خود به رییس جمهور آرژانتین به رسوایی اخیر در این کشور بر سر دسترسی دوستانش به واکسن روسی اسپوتنیک-وی اشاره کرد.

وزیر بهداشت آرژانتین خطاب به آلبرتو فرناندز رییس جمهور این کشور نوشت: در جواب به درخواست شما، من استعفایم را از منصب وزیر بهداشت تقدیم می کنم .

قرار است کارلا ویزوتی یکی از معاونان خینز گونزالس گارسیا عهده دار منصب وزارت بهداشت آرژانتین شود کسی که مسئول تضمین استفاده از واکسن اسپوتنیک-وی در آرژانتین بوده است.

دلیل استعفای وزیر بهداشت آرژانتین اظهارات هوراسیو وربیتسکی یک خبرنگار با سابقه و 71 ساله در یک برنامه رادیویی بود که در آن گفته بود، وی به دلیل دوستی قدیمی خود با وزیر بهداشت زودتر از مردم آرژانتین به واکسن کرونا دسترسی پیدا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارتی بازی واکسنی، کار دست وزیر بهداشت آرژانتین داد

پارتی بازی واکسنی، کار دست وزیر بهداشت آرژانتین داد