مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 07:452021-02-20سياسي

امنیت جامعه مدیون خون امثال شهید حدادیان است


معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه در دیدار با خانواده شهید محمدحسین حدادیان با اهمیت بالای ایثار شهدا گفت: امنیت امروز جامعه مدیون خون افرادی چون شهید حدادیان است که امنیت مردم را بر رفاه خود ترجیح دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس حجت الاسلام حسین ملانوری معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه به مناسبت سومین سالگرد شهادت مدافع امنیت، در منزل شهید محمدحسین حدادیان با خانواده این شهید عزیز دیدار کرد.

شهید حدادیان مدافع مرزهای استکبار هر چند در لباس طریقت و حقیقت ظهور کنند، از حقیقت بهره ای نبرده اند، بلکه بخاطر سرسپردگی به دامان دشمنان خدا، آبروی خود را بر باد داده اند.

ما در مقابل شهدای والا مقام و خانواده آنان تعظیم می کنیم و این کار را یک توفیق بزرگ می دانیم.

خون شهیدان سبب بیداری مردم و مقاومت آنان است حجت الاسلام ملانوری ابراز داشت: دشمنان دین و انقلاب همواره تلاش کرده اند از طریق ترور و ایجاد آشوب مردم را از مسیر حمایت از انقلاب اسلامی منصرف کنند، اما خون شهیدان ما همواره موجب بیداری ملت و تقویت روحیه جهاد و مقاومت آنان شده است.

نقش مهم خانواده شهدا در حفظ ارزش های اسلامی حجت الاسلام ملانوری با بیان جایگاه خانواده شهدا در مسیر حفظ ارزش های اسلامی افزود: خانواده شهدا با ترب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت جامعه مدیون خون امثال شهید حدادیان است

امنیت جامعه مدیون خون امثال شهید حدادیان است