مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 07:502021-02-20دانش

15 اسفند آخرین فرصت دانشگاه ها برای جذب بورسیه های بلاتکلیف


بورسیه ای که حکم بورس از وزارت علوم دارد و تا 15 اسفند توسط دانشگاه ها به مصاحبه دعوت نشده و حکم دریافت نکرده، دوباره به هیأت عالی جذب مراجعه کند.

- محمد علی کی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تعیین تکلیف بورسیه ها و اینکه قرار بود تا 22 بهمن تمام بورسیه ها تعیین تکلیف شوند افزود: از مجموع بورسیه ها 41 نفر باقی مانده اند که هنوز به دلایل مختلف تعیین تکلیف نشده اند.

وی ادامه داد: حکم برخی از این بورسیه ها از سوی دیوان عدالت اداری صادر شده که هنوز توسط دانشگاه ها اجرا نشده است، برخی از آنها نیز بورسیه های رشته کشاورزی و منابع طبیعی هستند که به دلیل کاهش دانشجوی دانشگاه ها حکم عدم نیاز آنها را صادر کرده اند.

رییس هیأت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: برهمین اساس تعدادی از بورسیه های رشته کشاورزی و منابع طبیعی به عنوان هیأت علمی به مرکز تحقیقات وزارت جهاد کشاورزی معرفی شدند.

وی ادامه داد: برخی از این بورسیه ها نیز در رشته های گروه علوم پایه مانند، ریاضی، فیزیک، زیست شناسی و شیمی هستند که اینها نیز به دلیل کاهش دانشجو در این رشته ها از سوی دانشگاه ها عدم نیاز برای آنها صادر شده است.

کی نژاد افزود: ما انتظار داشتیم تا 22 بهمن تمام دانشجویان بورسیه بلاتکلیف تعیین تکلیف شوند ولی به دلایلی که عنوان شد هنوز تمام آنها تعیین تک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 اسفند آخرین فرصت دانشگاه ها برای جذب بورسیه های بلاتکلیف

15 اسفند آخرین فرصت دانشگاه ها برای جذب بورسیه های بلاتکلیف