مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 08:052021-02-20پزشكي

انجام عمل تعویض مفصل دو زانو برای نخستین بار در بیمارستان داراب


برای نخستین بار، عمل جراحی تعویض مفصل دو زانو با تعرفه دولتی، توسط پزشکان جراح بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) داراب انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از داراب؛ رییس بیمارستان داراب با اشاره به این عمل جراحی موفقیت آمیز گفت: بیمار، خانمی 65 ساله که به دلیل ابتلا به شکستگی لگن، تنه و سگمنتال ران ناشی از سرطان متاستاتیک پستان به بیمارستان مراجعه نموده بود و به تشخیص پزشکان متخصص این مرکز درمانی به اتاق عمل انتقال و مورد عمل جراحی قرار گرفت.

وحید عوض زاده با بیان اینکه عمل های جراحی ارتوپدی از حساس ترین نوع اعمال جراحی در مراکز درمانی است، اظهار داشت: در یک عمل جراحی سخت و چند ساعته، مفاصل زانوهای دو بیمار که به دلیل ساییدگی و درد شدید دچار ناتوانی در انجام امو شخصی خود شده بودند، توسط متخصص ارتوپدی بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) داراب مورد جراحی قرار گرفت.

وی افزود: تعویض مفصل زانو، نوعی جراحی است که به وسیله آن مفصل آسیب دیده که مانند یک لولای در عمل می کند به طور کامل جایگزین می شود و از متداول ترین دلایلی که باعث می شود بیماران برای این عمل اقدام کنند، شدت درد در زانو ناشی از تصادفات، بیماری های مزمن و کهولت سن یا ساییدگی زانو است و این بیماری از راه رفتن طبیعی بیمار جلوگیری کرده و موجب درد شدید در زانوها می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام عمل تعویض مفصل دو زانو برای نخستین بار در بیمارستان داراب

انجام عمل تعویض مفصل دو زانو برای نخستین بار در بیمارستان داراب