مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 08:152021-02-20سياسي

معاون بین الملل قوه قضاییه: مراقب باشیم ابعاد شخصیتی سردار سلیمانی تحریف نشود


شاید اگر مراقب نباشیم و زمان بگذرد این اتفاق رخ دهد که ویژگی های شخصیتی شهید سلمیانی مورد تحریف قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، علی باقری معاون بین الملل و دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه در مراسم رونمایی از ترجمه 20 زبانه نامه سردار سلیمانی به دخترش فاطمه که در دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: آن چیزی کرد ابعاد شخصیتی ایشان بود، دشمنان هم به دلیل همین مسئله ایشان را ترور کردند.

وی اظهار داشت: شخصیت شهید سلیمانی در بستر ولایتمداری و هشت سال دفاع مقدس شکل گرفت و شخصیت ایشان در بستر مقاومت قوام پیدا کرد.

  باقری با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری درباره مسئله تحریف خط امام، تاکید کرد: شاید اگر مراقب نباشیم و زمان بگذرد این اتفاق رخ دهد که ویژگی های شخصیتی شهید سلمیانی مورد تحریف قرار گیرد.

  دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه گفت: شخصیت شهید سلیمانی به عنوان مدافع حقوق ملت هاست که کم به آن توجه شده و بعد دیگر بحث مبارزه شهید سلیمانی با تروریسم بود.

وی افزود: شهید سلیمانی می گوید من می جنگم تا این بچه را نجات دهم؛ این نگاه تعالی کجای دنیا وجود دارد؟  وی اظهار داشت: ما هر چه نسبت به واکاوی ابعاد شخصیتی سردار سلیمانی تلاش کنیم به سرمایه خودمان افزودیم و به نفع خودمان و کشورمان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون بین الملل قوه قضاییه: مراقب باشیم ابعاد شخصیتی سردار سلیمانی تحریف نشود

معاون بین الملل قوه قضاییه: مراقب باشیم ابعاد شخصیتی سردار سلیمانی تحریف نشود