مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 08:152021-02-20دانش

بورسیه تحصیلات تکمیلی به دانشجویان غیرایرانی ارائه می شود/ راه اندازی کالج آموزش


مدیر دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اجرایی شدن فراخوان بورس نوع اول دانشجویان غیرایرانی در بدو ورود به دانشگاه، از راه اندازی کالج آموزش پیش دانشگاهی متقاضیان غیر ایرانی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دکتر ابوالفضل خواجوی راد مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اعلام این خبر گفت: براساس مصوبه هیات امنا دانشگاه و همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اولین فراخوان بورس تحصیلی نوع اول به دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و PhD غیرایرانی شهریه پرداز (غیربورسیه) منتشر شد.

وی افزود: در این فراخوان به حداکثر 10 درصد از دانشجویان تحصیلات تکمیلی غیرایرانی بدو ورود بر اساس شیوه نامه و تایید در شورای بورس دانشگاه، بورس یک ساله اعطا می شود.

خواجوی راد ادامه داد: در راستای توسعه و گسترش بین المللی سازی و حضور هرچه بیشتر در عرصه بین المللی و فراهم آوردن امکان جذب هر چه بیشتر داوطلبان سایر کشورها برای تحصیل در این دانشگاه و براساس مصوبه شورای عالی برنامه ریزی در خصوص تشکیل کمیته تطبیق و متناسب سازی برنامه های آموزشی برای دانشجویان بین المللی کوریکولوم های آموزشی دانشگاه مطابق با نیاز دانشجویان غیر ایرانی متناسب سازی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بورسیه تحصیلات تکمیلی به دانشجویان غیرایرانی ارائه می شود/ راه اندازی کالج آموزش

بورسیه تحصیلات تکمیلی به دانشجویان غیرایرانی ارائه می شود/ راه اندازی کالج آموزش