مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 08:452021-02-20سياسي

اجرای طرح ارتقای ایمنی تخلیه و بارگیری شناورهای سنتی دربندرشهید باهنر


مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق استان گفت: اجرای طرح ارتقاء ایمنی عملیات تخلیه و بارگیری شناورهای سنتی با هدف کاهش ریسک های مرتبط با شناورهای یاد شده برای اولین بار درسطح بنادر کشور از ابتدای آبانماه سالجاری اجرا وتاکنون 70 فروند شناور مورد غربالگری قرارگرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حمید رضا محمد حسینی تختی اظهار کرد: بر اساس نتایج حاصله از کمیته بررسی سوانح و درس های آموختنی از حوادث پدید آمده در بنادر کشور اجرای طرح ارتقای ایمنی درفرآیند عملیات تخلیه و بارگیری شناورهای سنتی مورد توجه همکاران این بندر قرارگرفت.

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق استان عنوان داشت: این طرح از ابتدای آبانماه با تشکیل کارگروهی متشکل از ادارات مختلف و با هدف ارتقاء سطح ایمنی شناورهای سنتی، ارتقای سطح ایمنی فعالیت خنکاران، تعاونی لنجداران و بارچینی شناورهای سنتی آغاز شد.

وی ادامه داد: در فرآیند اجرای این طرح کلیه شناورها بر اساس غربالگری در سطوح سه گانه بارنگ بندی سفید، نارنجی و قرمز قرار گرفته، که هر رنگ مبین  نتیجه امتیازاتی است که شناور در روند ارزیابی ها کسب کرده است.

این مقام مسئول با اعلام اینکه تاکنون 70 شناور مورد غربالگری قرارگرفته که از این میزان 15 شناور نتوانسته امتیاز لازم را بدست آورده  و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ارتقای ایمنی تخلیه و بارگیری شناورهای سنتی دربندرشهید باهنر

اجرای طرح ارتقای ایمنی تخلیه و بارگیری شناورهای سنتی دربندرشهید باهنر