مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 08:452021-02-20بين الملل

ادامه پیشروی ارتش یمن در مأرب؛ مناطق جدیدی آزاد شد


منابع خبری گزارش دادند که ارتش و کمیته های مردمی یمن پس از درگیری های شدید با نیروهای دولت مستعفی، مناطق جدیدی را در غرب استان مأرب تحت کنترل خود درآورده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شبکه المیادین ، امروز (شنبه)، از پیشروی جدید ارتش و کمیته های مردمی یمن در غرب استان مأرب (شرق صنعاء) خبر داد.

برخی منابع به المیادین خبر دادند که ارتش و کمیته های مردمی یمن پس از درگیری شدید با نیروهای دولت مستعفی یمن منطقه الطلعه الحمراء در غرب مأرب را تحت کنترل خود درآورده اند.

موقعیت جغرافیایی الطلعه الحمراء   این منابع در ادامه گزارش دادند، افزون بر الطلعه الحمراء مواضع اطراف این منطقه نیز تحت کنترل ارتش درآمده است.

استان مأرب در مرکز یمن و شرق استان صنعاء قرار دارد و با توجه به اینکه مقدار زیادی از نفت و گاز یمن در این استان مرکزی استخراج می شود، بسیار حائز اهمیت است.

سقوط مرکز این شهر به دست نیروهای دولت نجات ملی (صنعاء) ضربه سختی به دولت عبد ربه منصور هادی رییس دولت مستعفی یمن که از حمایت ریاض برخوردار است، وارد خواهد کرد.

المیادین همچنین خبر داد که نیروهای عبدربه منصور هادی رییس دولت مستعفی یمن و همچنین نیروهای ائتلاف سعودی در تلاش هستند تا از اردوگاه آورگان مأرب به عنوان سپر انسانی استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه پیشروی ارتش یمن در مأرب؛ مناطق جدیدی آزاد شد

ادامه پیشروی ارتش یمن در مأرب؛ مناطق جدیدی آزاد شد