مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 09:052021-02-20اقتصادي

دلایل کمبود سیمان در بازار استان هرمزگان چیست


موضوع کمبود سیمان در کل کشور از جمله استان هرمزگان به موضوعی پرچالش در چند ماه گذشته تبدیل شده که نه تنها پروژه های عمرانی، بلکه ساخت و سازهای شخصی را نیز تحت تأثیر قرار داده است.

- ایسنا/هرمزگان موضوع کمبود سیمان در کل کشور از جمله استان هرمزگان به موضوعی پرچالش در چند ماه گذشته تبدیل شده که نه تنها پروژه های عمرانی، بلکه ساخت و سازهای شخصی را نیز تحت تأثیر قرار داده است.

در مناطق جنوبی از جمله هرمزگان به دلیل فصل مناسب ساخت و ساز و افزایش نیاز به سیمان در فصول پاییز و زمستان، این مسأله نمود بیشتری پیدا کرده و حساسیت بیشتری در بین مردم و مسئولین استان ایجاد کرده است.

معاون بازرگانی و توسعه بازار شرکت سیمان هرمزگان در گفت و گو با ایسنا، افزود: در حال حاضر تنها دو کارخانه سیمان سیمان هرمزگان واقع در بندرخمیر و سیمان قشم واقع در جزیره قشم در استان هرمزگان مشغول به فعالیت هستند.

امیر سجده ای اظهار کرد: ظرفیت اسمی کارخانه سیمان هرمزگان 6000 تن در روز بوده که به دلیل قدمت بیش از 24 سال کارخانه سیمان هرمزگان و فرسودگی و عمر بالای ماشین آلات و تجهیزات و از سوی دیگر عدم امکان استفاده از قطعات یدکی اصلی و مرغوب به دلیل تحریم های ظالمانه غرب، ظرفیت تولید متوسط روزانه شرکت سیمان هرمزگان به حدود 5500 تن در روز کاهش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلایل کمبود سیمان در بازار استان هرمزگان چیست

دلایل کمبود سیمان در بازار استان هرمزگان چیست