مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 09:202021-02-20پزشكي

نظارت بر ورود مواد خام دامی به همدان/ فعالیت مرکز قرنطینه در صالح آباد


مدیرکل دامپزشکی استان همدان از نظارت بر ورود مواد خام دامی به همدان خبر داد و گفت: پست قرنطینه شهید زارعی صالح آباد فعال است و به صورت شبانه روزی بر ورود انواع دام و فرآورده های خام دامی به سطح استان نظارت دارند.

- محمودرضا رسولی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه قرنطینه دام و امنیت زیستی از وظایف دامپزشکی است اظهار کرد:  قرنطینه یکی از ارکان های مهم تامین بهداشت دام، طیور، آبزیان و فرآورده های آن است و نقش پراهمیتی در جلوگیری از بیماری های مشترک بین انسان و دام دارد.

وی با تاکید به اینکه قرنطینه در پیشگیری، کنترل و ریشه کنی بیماری های دام و طیور موثر بوده است گفت: هر گونه حمل و نقل دام، طیور، آبزیان و فرآورده های خام دامی تنها با داشتن مجوز بهداشتی - قرنطینه ای حمل دامپزشکی صورت می گیرد.

مدیرکل دامپزشکی استان همدان پست قرنطینه دامپزشکی شهید زارعی صالح آباد در شهرستان بهار را به لحاظ موقعیت استراتژیک و قرارگرفتن در مسیرهای مواصلاتی استان های قزوین، کردستان و کرمانشاه یکی از نقاط اصلی و شاهراه ارتباطی غرب کشور دانست و افزود: کارشناسان پست قرنطینه اداره کل دامپزشکی به صورت شبانه روزی بر ورود انواع دام و فرآورده های خام دامی به سطح شهرستان و استان نظارت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر ورود مواد خام دامی به همدان/ فعالیت مرکز قرنطینه در صالح آباد

نظارت بر ورود مواد خام دامی به همدان/ فعالیت مرکز قرنطینه در صالح آباد