مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 09:402021-02-20فناوري

فاز مطالعاتی 6G کلید خورد/ تا 10 سال دیگر به فناوری خودروی خودران می رسیم


رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه تا 10 سال دیگر به فناوری خودروی خودران دست می یابیم، از آغاز فاز مطالعاتی اولیه فناوری نسل ششم ارتباطات (6G) خبر داد.

- رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه تا 10 سال دیگر به فناوری خودروی خودران دست می یابیم، از آغاز فاز مطالعاتی اولیه فناوری نسل ششم ارتباطات (6G) خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، وحید یزدانیان صبح امروز شنبه در نشست خبری که به صورت آنلاین برگزار شد با تاکید بر لزوم نوسازی ساختار پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: مرکز آموزش تحول دیجیتال، مرکز مطالعات راهبردی اقتصاد دیجیتال و نیز مرکز نوآوری و توسعه هوش مصنوعی با این هدف به تازگی در پژوهشگاه ICT راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات دارای 120 نفر عضو هیأت علمی و بیش از 200 پژوهشگر است، ادامه داد: 37 پروژه در این پژوهشگاه به پایان رسیده است که شامل 2 پروژه مرتبط با 5G، دو پروژه در خصوص ماهواره، پروژه های مرتبط با اینترنت اشیا، پروژه های مرتبط با تجهیزات مبتنی بر شبکه، بلاکچین و نیز 12 پروژه مربوط به موتور جستجوی بومی می شود.

یزدانیان با اشاره به اقدامات پژوهشی که در این پژوهشگاه در خصوص پروژه شبکه ملی اطلاعات برگزار شده است، افزود: دومین نمایشگاه ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز مطالعاتی 6G کلید خورد/ تا 10 سال دیگر به فناوری خودروی خودران می رسیم

فاز مطالعاتی 6G کلید خورد/ تا 10 سال دیگر به فناوری خودروی خودران می رسیم