مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 09:452021-02-20بين الملل

پنج کتاب جدید در حوزه تاریخ و سیاست منتشر شد


جنگ جهانی دوم، فرار و خانه ای در فرانسه»، «48 قانون قدرت»، «پاپشاه»، «تاریخ تفکر سیاسی چین» و «قانون اساسی آمریکا چقدر دموکراتیک است» از سوی نشر نیماژ منتشر شد.

- پنج کتاب ویلا اِربِل: جنگ جهانی دوم، فرار و خانه ای در فرانسه ، 48 قانون قدرت ، پاپشاه ، تاریخ تفکر سیاسی چین و قانون اساسی آمریکا چقدر دموکراتیک است از سوی نشر نیماژ منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از روابط عمومی نشر نیماژ، یکی از این پنج کتاب پاپشاه، تبعید پایِس نهم و ظهور اروپای نوین نوشته دیوید ایزریئل کرتزر و با ترجمه علیرضا عامری است که سال 2018 نوشته شده است.

داستان این کتاب، حکایتگر تغییر ماهیت معنوی ترین کانون مسیحیت جهان، یعنی واتیکان بعد از به تخت رسیدن یک پاپ در قرن نوزدهم و کاربست فایده گرایانه ی انواع تقیه های سیاسی اقتصادی در بزنگاه عافیت طلبی و ترسیم تأثیرپذیری رهبر کاتولیک های جهان از اطرافیان فاسد و دروغ پرداز است.

نقص تراژیک قهرمان قصه یعنی پاپ، که ازقضا منجی بشریت است، در این روایتْ خود به بهای خون هزاران تن تمام می شود، گرچه اگر آن خفقان و سرکوب نبود شاید اروپای مدرن ظهور نمی کرد.

کتاب پاپشاه، تبعید پایِس نهم و ظهور اروپای نوین در 504 صفحه و قیمت 98,000 تومان در دسترس عموم علاقه مندان کتاب قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنج کتاب جدید در حوزه تاریخ و سیاست منتشر شد

پنج کتاب جدید در حوزه تاریخ و سیاست منتشر شد