مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 09:502021-02-20سياسي

باقری کنی: در ترور سردار سلیمانی اروپایی ها هم شریکند


دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران گفت: در ترور سردار سلیمانی، اروپایی ها هم شریکند، چرا که در قبال ترورِ مدافع حقوق ملت های منطقه و فرمانده مبارزه با تروریسم سکوت کردند.

- دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران گفت: در ترور سردار سلیمانی، اروپایی ها هم شریکند، چرا که در قبال ترورِ "مدافع حقوق ملت های منطقه" و "فرمانده مبارزه با تروریسم" سکوت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، علی باقری کنی، دبیر ستاد حقوق بشر ایران و معاون امور بین الملل قوه قضاییه، در مراسم رونمایی از ترجمه 20 زبانه نامه سردار شهید سلیمانی به دخترش فاطمه که در دانشگاه تهران برگزار شد، اظهار کرد: نباید برجسته سازی ابعاد شخصی شهید سلیمانی موجب در انزوا قرار گرفتن ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی باشد.

وی افزود: از جمله ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی، صیانت از حقوق انسان ها و مبارزه با تروریسم بود، لذا سلیمانی را باید مدافع بزرگ حقوق ملت های منطقه و فرمانده بزرگ مبارزه با تروریسم نامید.

دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: بدون در نظر گرفتن اسلام و انقلاب و امام و ولایت، تصویر کامل و جامعی از شخصیت شهید سلیمانی نمایش داده نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باقری کنی: در ترور سردار سلیمانی اروپایی ها هم شریکند

باقری کنی: در ترور سردار سلیمانی اروپایی ها هم شریکند