مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 09:502021-02-20اقتصادي

تجاری سازی 4 محصول کشاورزی با تعیین نشان جغرافیایی سرعت می گیرد


برای نخستین بار نشان جغرافیایی زعفران قائنات، کشمش ملایر، پسته رفسنجان و خرمای پیارم حاجی آباد به منظور سرعت بخشیدن به تجاری سازی محصولات کشاورزی ایران تعریف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، مدیرکل دفتر امور اقتصادی وزارت جهاد گفت: نشان جغرافیایی محصولات کشاورزی با اولویت زعفران، کشمش، پسته و خرما بر اساس شاخص های متعدد و نتایج اولیه پروژه مشترک مالکیت فکری ایران و سوییس تعریف شده است.

محمد خالدی با اشاره به نشست تجاری سازی محصولات کشاورزی نشان جغرافیایی ایران که با هماهنگی مؤسسه فدرال مالکیت معنوی سوییس، به صورت مجازی برگزار شد، اظهار داشت: در این نشست که با هدف تقویت سیستم مالکیت فکری ایران به منظور بهبود رقابت پذیری تجاری و تجاری سازی دارایی های مالکیت معنوی و توسعه اقتصادی کشور برگزار شد، نتایج اولیه پروژه مشترک مالکیت فکری ایران و سوییس ارائه و تبیین شد.

وی افزود: این پروژه با همکاری مشترک مؤسسه فدرال مالکیت معنوی سوییس و سازمان فکری ایران در چارچوب توافقنامه تجارت بین کنفدراسیون سوییس و جمهوری اسلامی ایران در حال انجام است.

خالدی گفت: با تعریف نشان جغرافیایی برای زعفران قائنات، کشمش ملایر، پسته رفسنجان و خرمای پیارم حاجی آباد در این پروژه مشترک، بر اساس اولویت، اقدامات اجرایی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجاری سازی 4 محصول کشاورزی با تعیین نشان جغرافیایی سرعت می گیرد

تجاری سازی 4 محصول کشاورزی با تعیین نشان جغرافیایی سرعت می گیرد