مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 09:502021-02-20سياسي

تسریع در کمک به نیازمندان با هم افزایی سپاه و کمیته امداد


فرمانده سپاه فجر استان فارس بر لزوم راه اندازی مراکز نیکوکاری برای کمک حداکثری به مددجویان و نیازمندان استان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار ید الله بوعلی در جلسه ویژه بررسی تفاهم نامه مشترک همکاری فی مابین سپاه فجر و کمیته امداد فارس با بیان اینکه بخش عمده ای از این تفاهم نامه در سنوات گذشته ارائه شده و نیاز به تبیین و تشریح ندارد، افزود: کمیته امداد متولی کمک به مددجویان و نیازمندان جامعه است سپاه پاسداران نیز با توجه به ظرفیت های درون سازمانی خود، در کنار کمیته امداد می بایست از آحاد مردم در بسیج و بعدهای مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی برای امداد رسانی به نیازمندان استفاده کند تا کاری فراگیر و گسترده انجام شود.

وی با تاکید بر اینکه سپاه به دنبال موازی کاری و مأموریت مستقل در کمک به نیازمندان نیست، گفت: با هم افزایی با کمیته امداد، روند کمک به نیازمندان را تسریع بخشیده و از توزیع ناعادلانه جلوگیری می کنیم.

سردار بوعلی در ادامه افزود: علاوه بر اقشار بسیج، بسیج محلات و حوزه های مقاومت نیز در یاری رسانی به محرومین جامعه، کمیته امداد را همراهی می کنند.

فرمانده سپاه فجر استان فارس یادآور شد: در حال حاضر بسیج سازندگی دارای 1580 صندوق قرض الحسنه است که کمیته امداد می تواند با راه اندازی مراکز نیکوکاری و تقویت صندو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسریع در کمک به نیازمندان با هم افزایی سپاه و کمیته امداد

تسریع در کمک به نیازمندان با هم افزایی سپاه و کمیته امداد