مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 10:252021-02-20سياسي

سپاه دنبال موازی کاری یا ماموریت مستقل در کمک به نیازمندان نیست


فرمانده سپاه فجر فارس با تاکید بر اینکه سپاه به دنبال موازی کاری و ماموریت مستقل در کمک به نیازمندان نیست، گفت: با هم افزایی با کمیته امداد، - ایسنا/فارس فرمانده سپاه فجر فارس با تاکید بر اینکه سپاه به دنبال موازی کاری و ماموریت مستقل در کمک به نیازمندان نیست، گفت: با هم افزایی با کمیته امداد، روند کمک به نیازمندان را تسریع بخشیده و از توزیع ناعادلانه جلوگیری می کنیم.

سردار سرتیپ یدالله بوعلی شنبه 2 اسفند در جلسه مشترک بررسی تفاهم نامه مشترک همکاری در محورهای اشتغال و کارآفرینی، مسکن محرومین و .

با بیان اینکه بخش عمده ای از این تفاهم نامه در سال های گذشته ارائه شده و نیاز به تبیین و تشریح ندارد، افزود: کمیته امداد متولی کمک به مددجویان و نیازمندان جامعه است.

او افزود: سپاه پاسداران نیز با توجه به ظرفیت های درون سازمانی خود، در کنار کمیته امداد باید از آحاد مردم در بسیج و بعدهای مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی برای امداد رسانی به نیازمندان استفاده کند تا کاری فراگیر و گسترده انجام شود.

بوعلی ادامه داد: علاوه بر اقشار بسیج، بسیج محلات و حوزه های مقاومت نیز در یاری رسانی به محرومین جامعه، کمیته امداد را همراهی می کنند.

فرمانده سپاه فجر فارس یادآور شد: در حال حاضر بسیج سازندگی دارای 1580 صندوق قرض الحسنه است که کمیته امداد می ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه دنبال موازی کاری یا ماموریت مستقل در کمک به نیازمندان نیست

سپاه دنبال موازی کاری یا ماموریت مستقل در کمک به نیازمندان نیست