مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 10:302021-02-20اقتصادي

ضرورت جلب مشارکت خیرین خرد در حوزه مدرسه سازی


مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری گفت: باتوجه به افزایش هزینه های احداث مدارس، باید مشارکت خیرین خرد را در حوزه مدرسه سازی جلب کرد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری گفت: باتوجه به افزایش هزینه های احداث مدارس، باید مشارکت خیرین خرد را در حوزه مدرسه سازی جلب کرد.

کامران رهی دوم اسفندماه در جلسه هماهنگی اجرای طرح آجر به آجر در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه احداث یک مدرسه شش کلاسه حدود چهار میلیارد تومان هزینه دارد، اظهار کرد: باتوجه به افزایش هزینه های احداث مدارس خیران نمی توانند تمام هزینه های احداث یک مدرسه را تقبل کنند، بنابراین باید مشارکت خیرین خرد را در حوزه مدرسه سازی جلب کرد.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری افزود: پویش محرم و پویش من مادرم_ بچه های ایران فرزندان من در قالب اجرای طرح آجر به آجر اجرا شد، در پویش محرم مقرر بود یک مدرسه در دره شیر فلارد احداث شود، در این پویش 10 میلیون تومان جمع آوری شد که برای احداث مدرسه ناکافی است.

وی بیان کرد: شرکت اعتباری ایران کیش نیز به عنوان خیر هزینه 90 میلیون تومان را تقبل کرد، امید است با مشارکت مردم این طرح کامل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت جلب مشارکت خیرین خرد در حوزه مدرسه سازی

ضرورت جلب مشارکت خیرین خرد در حوزه مدرسه سازی