مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 10:502021-02-20اقتصادي

10 سال تحول از انکار تا پذیرش مُد در ایران


دبیر بخش صنعت دهمین جشنواره مد و لباس فجر به تشریح مهم ترین معضلات حوزه مد در ایران، بر لزوم در کنار هم قرار گرفتن و اتصال طراحان و صنعتگران و انتقال علم از صنعت به دانشگاه پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حمیدرضا نیک طبع دبیر بخش صنعت دهمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر، در تشریح تأثیر جشنواره مد و لباس فجر بر صنعت تولید پارچه و ملزومات لباس و اکسسوری ها، گفت: طی این 10 سال، زمینه ارتباط بین صنعت گران، طراحان و مردم فراهم شده است، صنعتگران متوجه شده اند که طراحان چه می خواهند و توانسته اند مطالبه گری طراحان را اجابت کنند.

وی با اشاره به اینکه در این دوره از جشنواره چرخ های خیاطی و پارچه هایی با کیفیت بسیار بالا در اختیار بخش مسابقه زنده طراحی لباس قرار داده شده است، گفت: کیفیت پارچه ها به حدی بالا است که طراحان ما حیرت زده شده و می پرسند واقعاً این پارچه ها تولید داخل است؟ نیک طبع از حلقه مفقوده ای سخن گفت که سال ها حوزه مد و لباس ایران را آزار داده و موجب تقویت قاچاق شده است و افزود: آنچه جشنواره مد و لباس فجر رقم زد این بود که فضایی فراهم شد تا کارخانه دار، صنعت گر، پارچه باف، تولید کننده نخ و … با نیازها و خواسته های طراحان کشور آشنا شوند و بتواند خود را با نیاز طراحان وفق دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 سال تحول از انکار تا پذیرش مُد در ایران

10 سال تحول از انکار تا پذیرش مُد در ایران