مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 10:502021-02-20اجتماعي

حناچی:12 سامانه جهت هوشمندسازی شهر تهران رونمایی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پیروز حناچی شهردار تهران در مراسم رونمایی از پروژه های هوشمند و شهرداری پایتخت اظهار داشت: یکی از وعده هایی که به مردم تهران داده بودیم استفاده از هوشمندسازی در اداره امور شهری بود و خوشبختانه این موضوع در حال .

- شهردار پایتخت از رونمایی 12 سامانه جهت هوشمندسازی اداره شهر تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پیروز حناچی شهردار تهران در مراسم رونمایی از پروژه های هوشمند و شهرداری پایتخت اظهار داشت: یکی از وعده هایی که به مردم تهران داده بودیم استفاده از هوشمندسازی در اداره امور شهری بود و خوشبختانه این موضوع در حال حاضر محقق شده و امروز 12 سامانه هوشمندسازی در تهران مورد رونمایی قرار گرفت.

وی افزود: افتتاح سامانه الکترونیک مناقصات شهرداری، سامانه مکان محور عملیات بحران، سامانه بهشت زهرا (س)، سامانه فضای سبز از جمله سامانه هایی است که امروز در جهت هوشمندسازی اداره امور شهر تهران افتتاح شد.

شهردار پایتخت ادامه داد: همچنین امروز سامانه سلامت الکترونیک شهرداری جهت استفاده شهروندان و کارکنان شهرداری، همچنین سامانه ردیابی ناوگان خدمات شهر تهران و سامانه مدیریت بنا ها و بافت های تاریخی نیز افتتاح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حناچی:12 سامانه جهت هوشمندسازی شهر تهران رونمایی شد

حناچی:12 سامانه جهت هوشمندسازی شهر تهران رونمایی شد