مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 11:052021-02-20بين الملل

افشای تلاش یکی از نزدیکان ترامپ برای برکناری او به خاطر «زوال عقل»


یک تهیه کننده سابق برنامه های تلویزیونی آمریکا در کتاب خاطراتش نوشته است یکی از متحدان رییس جمهور سابق آمریکا در تلاش بود وی را به خاطر زوال عقل، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، آیسا روزن تهیه کننده سابق برنامه های تلویزیونی در آمریکا در کتاب خاطراتش نوشته یکی از متحدان دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا معتقد بود وی از زوال عقل رنج می برد.

به نوشته نشریه خیال پردازی محض توصیف کرد و گفت: اگر می خواهید بفهمید چه کسی از متمم 25 حرف می زد بروید با فرد ناشناس صحبت کنید و درباره جان کلی (رییس کارکنان کاخ سفید بین سال های 2017 تا 2019) حرف بزنید و با جیمز متیس (وزیر دفاع آمریکا بین سال های 2017 و 2018) و دیگر اعضای کابینه دولت صحبت کنید .

بحث استفاده از متمم 25 قانون اساسی آمریکا برای برکناری ترامپ زمانی حالت جدی به خود گرفت که پس از شکست وی در انتخابات ریاست جمهوری، هوادارانش به ساختمان کنگره آمریکا حمله کردند.

ششم ژانویه (17 دی) کنگره آمریکا در حال شمارش آرای مجمع گزینندگان (الکترال کالج) برای تایید نتیجه انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر بود که بعد از اعتراض چند قانونگذار آمریکایی به نتیجه رأی گیری در ایالت آریزونا، ترامپ از هوادارانش خواست تظاهرات به اصطلاح مسالمت آمیز برگزار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای تلاش یکی از نزدیکان ترامپ برای برکناری او به خاطر «زوال عقل»

افشای تلاش یکی از نزدیکان ترامپ برای برکناری او به خاطر «زوال عقل»