مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 11:102021-02-20اقتصادي

هوشمندسازی شهر بسترسازی برای کاهش مراجعات مردم به شهر و سفرهای غیرضروری


شهردار تهران رونمایی از پروژه های جدید هوشمندسازی شهر را بسترسازی برای کاهش مراجعات مردم به شهر و سفرهای غیرضروری آنها دانست و گفت: ضمانت تداوم اجرای این خدمات نیز رضایت مندی شهروندان است.

- شهردار تهران در آیین رونمایی از پروژه های هوشمندسازی شهرداری تهران عنوان کرد هوشمندسازی شهر بسترسازی برای کاهش مراجعات مردم به شهر و سفرهای غیرضروری شهردار تهران رونمایی از پروژه های جدید هوشمندسازی شهر را بسترسازی برای کاهش مراجعات مردم به شهر و سفرهای غیرضروری آنها دانست و گفت: ضمانت تداوم اجرای این خدمات نیز رضایت مندی شهروندان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیروز حناچی در آیین رونمایی از پروژه های هوشمندسازی شهرداری تهران گفت: امروز یکی از ابرپروژه های شهرداری تهران رونمایی شد.

در تجربیات گذشته زمانی که بحث گشایش شبکه های تصفیه فاضلاب محلی بود وزیر نیرو اصطلاحی با نام سد مجازی به کار برد .

ما امروز چند سد مجازی در شهرداری داریم و با رونمایی از این پروژه ها تعداد زیادی شریان اصلی و بزرگراه برای مقابله با این سدها ساخته ایم.

حناچی با اشاره به افزایش کارایی فضای نرم افزاری شهرداری تهران با گشایش این پروژه ها گفت: همچنین مراجعات مردم به شهر و سفرهای غیرضروری آنها کاسته می شود و به میزانی که این بخش ها فعال شود نیاز به مسیرهای جدید و سرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوشمندسازی شهر بسترسازی برای کاهش مراجعات مردم به شهر و سفرهای غیرضروری

هوشمندسازی شهر بسترسازی برای کاهش مراجعات مردم به شهر و سفرهای غیرضروری