مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 11:252021-02-20فرهنگي

جالی خالی رشته های هنری در دانشگاه های کرمانشاه


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به جالی خالی رشته های هنری در دانشگاه های کرمانشاه، خواستار ورود مراکز آموزش عالی در این زمینه شد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به جالی خالی رشته های هنری در دانشگاه های کرمانشاه، خواستار ورود مراکز آموزش عالی در این زمینه شد.

بهرام فاضلی امروز(دوم اسفند)در آیین نمادین اهدای هنر کارت به جمعی از هنرمندان استان، با اشاره به تعطیلی مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر استان با دارا بودن یازده رشته از جمله موسیقی، روابط عمومی، عکاسی و نقاشی از سال 1398 به دلیل مصوبه تعطیلی مراکز علمی کاربردی دولتی، گفت: دانشکده هنر و معماری دانشگاه رازی سالهاست فعالیت دارد، ولی هم اکنون تنها در رشته معماری دانشجو می پذیرد و این در حالیست که این استان مهد پرورش ادبا، شعرا و نویسندگان بزرگی است.

فاضلی اضافه کرد: کرمانشاه در حوزه های مختلف هنری از جمله موسیقی، شعر، نویسندگی، خوشنویسی و هنرهای تجسمی بزرگانی داشته و دارد و شایسته نیست در مهد پرورش این هنرمندان بزرگ، رشته های هنری دانشگاهی نداشته باشیم.

وی با اشاره به ضروری بودن اهتمام به ایجاد رشته های هنری در دانشگاه های کرمانشاه، گفت: از استاندار کرمانشاه تقاضا داریم به عنوان یکی از مباحث کلیدی حوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جالی خالی رشته های هنری در دانشگاه های کرمانشاه

جالی خالی رشته های هنری در دانشگاه های کرمانشاه