مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 11:352021-02-20سياسي

دولت بیشتر از سهمی که دارد در اداره خودروسازی دخالت می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازسیاسی خبرگزاری دانشجو، عزت الله اکبری تالارپشتی رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در برنامه تهران 20 با اشاره به غیر عقلانی بودن برخی از مجازات ها برای فعالین اقتصادی بیان کرد: - رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: دولت بیشتر از سهمی که دارد در اداره خودروسازی دخالت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسیاسی خبرگزاری دانشجو، عزت الله اکبری تالارپشتی رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در برنامه تهران 20 با اشاره به غیر عقلانی بودن برخی از مجازات ها برای فعالین اقتصادی بیان کرد: ما بعد از انتخاب شدن برنامه هایی را شروع کردیم و بعضی از تجربیات هم از گذشته داشتیم به دلیل اینکه بنده دوره سوم هست که درمجلس هستم و در بقیه سال ها هم در همین کمیسیون صنایع و معادن فعالیت داشتم.

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: ما یک جلسه ای خدمت آیت الله رییسی رفتیم و از قبل هم یک طرحی داشتیم که با ایشان مطرح کنیم، در آنجا ما دو مطلب را با ایشان در میان گذاشتیم و برای آن کمک خواستیم، اول اینکه هیچ واحد تولیدی و خدمات وابسته ای به خاطر مسائلی مثل بیمه، مالیات، مشکلات بانکی و .

مجازات نشود و کارخانه او تعطیل نگردد، بند دوم هم این بود که هیچ فعال اقتصادی بازداشت نشود، به غیر از جرائم خاص برای بقیه جرائم در حوزه اقتصادی بست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت بیشتر از سهمی که دارد در اداره خودروسازی دخالت می کند

دولت بیشتر از سهمی که دارد در اداره خودروسازی دخالت می کند