مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 12:102021-02-20سياسي

قدردانی سردار سلامی از موفقیت های علمی و فناوری بسیج ذوب آهن اصفهان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سردار سلامی ضمن بازدید از غرفه اختصاصی این حوزه با اشاره به فعالیت های گسترده بسیجیان صنعتگر و کارگران در زمینه کم اثر کردن تحریم ها تصریح نمود: - فرمانده سپاه انقلاب اسلامی به اتفاق سردار سلیمانی فرمانده سازمان بسیج کشوری در پنجمین جشنواره جهادگران علم و فناوری، ضمن بازدید از غرفه دستاورد های حوزه ی مقاومت بسیج شهید تندگویان ذوب آهن اصفهان، نماینده بسیج کارگری استان اصفهان، از تلاش های علمی و فناوری بسیجیان این شرکت قدردانی نمود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سردار سلامی ضمن بازدید از غرفه اختصاصی این حوزه با اشاره به فعالیت های گسترده بسیجیان صنعتگر و کارگران در زمینه کم اثر کردن تحریم ها تصریح نمود: تحریم ها به فرصتی برای تحریک انگیزه ها و اعتقادات تبدیل شده است.

فرمانده کل سپاه با قدردانی از فعالیت های بسیجیان کارگری بویژه بسیجیان ذوب آهن اصفهان در زمینه انجام طرح های علمی، پژوهشی و فناوری افزود: طرح های بومی سازی و صرفه جویی جهت اتکای به داخل و جلوگیری از خروج منابع کار شایسته ایست که باید به صورت مستمر در دستور کار قرار بگیرد.

در این بازدید سردار سلیمانی فرمانده سازمان بسیج نیز ضمن قدردانی از طرح های علمی و فناوری بسیجیان گفت: این جشنواره در پی آن است که استعد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی سردار سلامی از موفقیت های علمی و فناوری بسیج ذوب آهن اصفهان

قدردانی سردار سلامی از موفقیت های علمی و فناوری بسیج ذوب آهن اصفهان