مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 12:302021-02-20فرهنگي

روایت بازیگر سریال «آقازاده» از فیلم فاخر «مادر»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، برنامه سینمای ایرانی شبکه هیسپان تی وی در این قسمت که امشب دوم اسفندماه پخش می شود، به نمایش و بررسی فیلم مادر به کارگردانی و نویسندگی علی حاتمی می پردازد و طی آن، - فیلم مادر به کارگردانی علی حاتمی برای مخاطبان اسپانیایی زبان شبکه هیسپان تی وی روی آنتن می رود و امین تارخ بازیگر این فیلم نیز در این باره گفتگو خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، برنامه سینمای ایرانی شبکه هیسپان تی وی در این قسمت که امشب دوم اسفندماه پخش می شود، به نمایش و بررسی فیلم مادر به کارگردانی و نویسندگی علی حاتمی می پردازد و طی آن، اسوالدو کانالز مجری برنامه به گفتگوی رو در رو با امین تارخ، بازیگر سینما و تلویزیون ایران می نشیند.

برنامه سینمای ایرانی که در هر هفته با انتخاب و نمایش یک فیلم ایرانی برای مخاطبان اسپانیایی زبان، به بررسی و گفتگو با عوامل و بازیگران آن می پردازد، در این قسمت فیلم مادر را به مخاطبان اسپانیایی زبان علاقه مند به کسب اطلاعات درباره سینمای ایران معرفی می کند.

در این برنامه ابتدا بخش های کوتاهی از فیلم مادر پخش و ضمن معرفی آن، به مرور فعالیت ها و کارنامه علی حاتمی در عرصه فیلمسازی پرداخته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت بازیگر سریال «آقازاده» از فیلم فاخر «مادر»

روایت بازیگر سریال «آقازاده» از فیلم فاخر «مادر»