مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 12:352021-02-20اقتصادي

پیش بینی بودجه ای وزارت راه برای حذف گردنه پشته


در برنامه ما بوده که بتوانیم در سال 1400 در لایحه بودجه مبالغی را برای محور پشته پیش بینی کنیم.

- محمد اسلامی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سمیرم اظهار داشت: با توجه به مهم و راهبردی بودن محور و گردنه پشته از نظر کشوری و ارتباط با استان اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال بختیاری، در برنامه ما بوده که بتوانیم در سال 1400 در لایحه بودجه مبالغی را برای این محور پیش بینی کنیم.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به پیشرفت 20 درصدی جاده پشته افزود: احداث پتروشیمی لردگان ایجاب می کند که هر چه زودتر برای باند دوم این اقدام کنیم که در قالب یک طرح مشارکت هم بودجه عمرانی و هم مشارکتی که می توانیم فراهم کنیم این پروژه را فعال کنیم تا سریع تر باند دوم احداث شود و مردم زودتر بتوانند از جاده مناسب تری استفاده کنند.

وی تصریح کرد: گردنه سخت گذر و برف گیر پشته با اجرای طرح ملی چهار خطه کردن جاده سمیرم به یاسوج، حذف می شود که این گردنه با 400 متر ارتفاع و سختی عبور و تردد به ویژه در برف و یخبندان زمستانی، در طرح دیده شده است.

شهرستان کوهستانی و سردسیر سمیرم دارای 40 کیلومتر بزرگراه، 73 کیلومتر راه اصلی، 125 کیلومتر راه فرعی و 403 کیلومتر راه روستایی است که رتبه دوم راه های همسنگ و رتبه سوم راه های روستایی استان اصفهان را به خود اختصاص داده و در 164 کیلومتری شم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی بودجه ای وزارت راه برای حذف گردنه پشته

پیش بینی بودجه ای وزارت راه برای حذف گردنه پشته