مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 12:402021-02-20دانش

مهلت تکمیل ظرفیت رشته های علوم پزشکی آزاد امشب، دوم اسفندماه پایان می یابد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، طبق اعلام مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی داوطلبان گروه علوم تجربی حاضر در جلسه آزمون سراسری سال 99 که بر اساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور مجاز به انتخاب رشته شده اند، - مهلت شرکت در فرآیند تکمیل ظرفیت مقاطع کاردانی و کارشناسی رشته های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی امشب، دوم اسفند ماه پایان می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، طبق اعلام مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی داوطلبان گروه علوم تجربی حاضر در جلسه آزمون سراسری سال 99 که بر اساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور مجاز به انتخاب رشته شده اند، می توانند جهت شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت این دانشگاه در رشته های (کاردانی و کارشناسی) گروه علوم پزشکی شرکت کنند.

مهلت شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت رشته های علوم پزشکی دانشگاه آزاد از صبح روز سه شنبه 28 بهمن آغاز شده است و تا ساعت 24 امشب دوم اسفند ماه ادامه دارد.

داوطبان می توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی www.

azmoon.

org نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

داوطلبان واجد شرایط می توانند با استفاده از کد دسترسی مندرج در ذیل کارنامه و کد ملی به سامانه وارد شده و پس از پرداخت وجه انتخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت تکمیل ظرفیت رشته های علوم پزشکی آزاد امشب، دوم اسفندماه پایان می یابد

مهلت تکمیل ظرفیت رشته های علوم پزشکی آزاد امشب، دوم اسفندماه پایان می یابد