مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 12:452021-02-20سياسي

نامه پیشگامان انقلاب اصفهان به رییسی درباره انتخابات 1400


جمعیت پیشگامان انقلاب اسلامی اصفهان با صدور نامه ای به آیت الله سید ابراهیم رییسی با اشاره به شرایط حساس کشور نکاتی را درباره انتخابات ریاست جمهوری 1400 مطرح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، جمعیت پیشگامان انقلاب اسلامی اصفهان با ارسال نامه ای خطاب به آیت الله سید ابراهیم رییسی با اشاره به شرایط حساس کشور از وی برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری 1400 دعوت کرد.

در این نامه آمده است: جمعیت پیشگامان انقلاب اسلامی اصفهان با سابقه ای متجاوز از هفتاد سال در عرصه های گوناگون مبارزه علیه حکومت سیاه ستم شاهی و تحمل سختی ها و مشقات عدیده در این راه، افتخار دارد نعمت آن وجود خدوم و خستگی ناپذیر را پاس داشته و به موجب آیه شریفه وَأَمَّا بِنِعْمَهِ رَبِّک فَحَدِّثْ (ضحی، 11) همواره یادآور و شکرگزار آن باشد.

در ادامه نامه تاکید شده است: حضرت آیت الله رییسی، این جمعیت به یقین مبین به ارزش و اهمیت حساس قوه محترم قضاییه واقف بوده و نظاره گر مظلومیت آن نهاد در عین اقتدارش می باشند.

در بخش دیگری تأکید شده است: با کمال تأسف، خاطرنشان می داریم که سی و چند سال است که مسند اجرایی کشور در اختیار برخی از افراد است که با سوء مدیریت و کم کاری، مشکلات و مصائب فراوانی را برای انقلاب به بار آورده تا آنجا که تلاش نموده اند ماهیت انقلابی نظام ما ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه پیشگامان انقلاب اصفهان به رییسی درباره انتخابات 1400

نامه پیشگامان انقلاب اصفهان به رییسی درباره انتخابات 1400