مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 12:452021-02-20فرهنگي

اختتامیه جشنواره چهارگانه بسیج هنرمندان فارس برگزار شد


مراسم اختتامیه جشنواره چهارگانه بسیج هنرمندان فارس با معرفی «امیر صادقیان» و «احمد رضا مداح» به عنوان نفرات برتر در بخش عکاسی برگزار شد.

- شیراز - مراسم اختتامیه جشنواره چهارگانه بسیج هنرمندان فارس با معرفی امیر صادقیان و احمد رضا مداح به عنوان نفرات برتر در بخش عکاسی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مجید میکاییلی در مراسم اختتامیه جشنواره های چهارگانه بسیج هنرمندان فارس افزود: هر ایده و اندیشه و انقلابی که در قالب هنر نگنجد، ماندنی نخواهد بود.

وی با تصریح اینکه یکی از اهداف سازمان بسیج هنرمندان راه اندازی نهضت تولید آثار فاخر با زبان هنر است، رویکردهای این سازمان تربیت محوری، آموزش محوری و تولیدمحوری است تا بتوانیم هنرمندان را در شبکه سازی منسجم گردهم آورده و از ظرفیت آن ها استفاده بهینه کنیم.

میکاییلی بیان کرد: با توجه به در پیش رو بودن هفته هنر انقلاب اسلامی و سالروز شهادت شهید آوینی برنامه های مختلفی را تدارک دیده ایم که از جمله آن ها می توان به مستند روایت فتح مربوط به استان فارس اشاره کرد که در 9 قسمت در هفته هنر انقلاب اسلامی رونمایی خواهد شد.

وی در ادامه سخنان خود به برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره های چهارگانه بسیج هنرمندان اشاره کرد و گفت: افتتاحیه این جشنواره ها که در هفته دفاع مقدس سال جاری کلید خوردند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه جشنواره چهارگانه بسیج هنرمندان فارس برگزار شد

اختتامیه جشنواره چهارگانه بسیج هنرمندان فارس برگزار شد