مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 13:102021-02-20اقتصادي

تخفیف 15 درصد شیرینی در جشنواره فروش ویژه نوروزی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو علی بهره مند با اشاره به مزیت های برگزاری جشنواره فروش نوروزی نمایشگاهی به وسعت ایران توسط تشکل های صنفی اظهار داشت: - عضو جشنواره فروش ویژه نوروزی نمایشگاهی به وسعت ایران گفت: با هماهنگی های انجام شده همه واحد های صنفی قنادان مشارکت کننده در این جشنواره در تهران، شیرینی جات مورد نیاز مردم را در شب عید با 10 تا 15 درصد تخفیف عرضه خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو علی بهره مند با اشاره به مزیت های برگزاری جشنواره فروش نوروزی نمایشگاهی به وسعت ایران توسط تشکل های صنفی اظهار داشت: هر واحد صنفی که تمایل داشته باشد می تواند در اجرای این جشنواره همکاری کرده و با استفاده از بنر های متعلق به اتاق اصناف، شیرینی مورد نیاز مردم در عرضه کند.

رییس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی فروشی و کافه قنادی تهران خاطرنشانکرد: مقرر شده این جشنواره از اول اسفند ماه امسال تا 15 فروردین ماه در سطح کشور برگزار شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره توسط اتاق اصناف ایران و اتحادیه های صنفی برگزار می شود، گفت: همه واحد های صنفی شیرینی فروش در صورت تمایل می توانند در این جشنواره مشارکت جمعی داشته و شیرینی های شب عید را با تخفیف در اختیار مردم قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخفیف 15 درصد شیرینی در جشنواره فروش ویژه نوروزی

تخفیف 15 درصد شیرینی در جشنواره فروش ویژه نوروزی