مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 13:152021-02-20سياسي

یکی از مطالبات مردم تکمیل آزادراه شیراز اصفهان است


نماینده مردم شهرستان های سپیدان و بیضا در مجلس شورای اسلامی، یکی از مطالبات به حق مردم خصوصا شهروندان حوزه انتخابیه خود را، تسریع در تکمیل آزاد راه شیراز به اصفهان، - به ویژه قطعه هفت این پروژه دانست.

محسن علیزاده در جلسه ی بررسی موانع تکمیل آزاد راه شیراز اصفهان، گفت: مردم شهرستان بیضا روزانه شاهد وقوع تصادف به دلیل فقدان استانداردهای لازم در محور قدیمی ارتباطی شهرستان هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دفتر نماینده شهرستانهای سپیدان و بیضا در مجلس، علیزاده با تاکید براینکه صبر مردم شهرستان بیضا به پایان رسیده است، خواستار تسریع در باز شدن مسیر اصلی ارتباطی که به دلیل اجرای قطعه هفت آزاد راه شیراز اصفهان مسدود شده است، هستند.

صادقی معاون پارلمانی وزارت دفاع نیز در این جلسه گفت: وزارت دفاع از تمام امکانات و تجهیزات خود برای تسریع در ساخت و تکمیل این آزادراه استفاده خواهد کرد و آمادگی خود را برای انجام هرنوع همکاری لازم اعلام می کند.

نظری مدیر عامل شرکت راه سازی عمران ایران وابسته به وزارت دفاع نیز در خصوص طولانی شدن عملیات اجرایی این پروژه، گفت: مشکلات مالی و اعتباری از یک طرف وجود معارضین دولتی و مردمی از طرف دیگر باعث طولانی شدن عملیات ساخت و تکمیل این آزادراه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکی از مطالبات مردم تکمیل آزادراه شیراز اصفهان است

یکی از مطالبات مردم تکمیل آزادراه شیراز اصفهان است