مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 13:252021-02-20سياسي

«فردی» رییس ستاد انتخابات البرز شد


استاندار البرز با صدور احکام جداگانه ای، رییس و اعضای ستاد انتخابات استان در برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا را منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عزیزالله شهبازی استاندار البرز طی حکمی نورمحمد فردی؛ معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری را به عنوان رییس ستاد انتخابات استان البرز در برگزاری انتخابات 28 خرداد 1400 منصوب کرد.

شهبازی در احکام جداگانه ای محمد کردی؛ مدیر کل سیاسی و انتخابات و تقسیمات کشور را به عنوان دبیر و علی نیازی؛ مدیر کل امور اداری و مالی را به عنوان رییس کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات استان منصوب کرد.

همچنین بر اساس احکام صادرشده از سوی استاندار، سید محمد میر حبیبی، مدیر کل امنیتی و انتظامی به عنوان رییس کمیته امنیتی و انتظامی، سید محمد موسوی نسب؛ مدیرکل حراست به عنوان رییس کمیته حراست و استعلامات، عباس اسلامی؛ مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوقی به عنوان رییس کمیته حقوقی، محمدرضا جهانشاهلو؛ مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل به عنوان رییس کمیته اطلاع رسانی و محمد علی رفیع پور مدیر کل ثبت و احوال استان به عنوان عضو ستاد انتخابات استان منصوب شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«فردی» رییس ستاد انتخابات البرز شد

«فردی» رییس ستاد انتخابات البرز شد