مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 13:502021-02-20دانش

777 دست گان محافظتی در دانشگاه یزد تولید و به بیمارستان های استان اهدا شد


حسن مشروطه، عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی نساجی دانشگاه یزد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو از تهیه و تولید 777 دست گان و شلوار بیمارستانی محافظتی در کارگاه های پوشاک این دانشکده خبر داد و گفت: - عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی نساجی دانشگاه یزد گفت: از آبان ماه امسال 777 دست گان و شلوار بیمارستانی محافظتی قابل شستشو، در کارگاه های پوشاک دانشکده نساجی دانشگاه یزد تولید و به بیمارستان های یزد اهدا شده است.

حسن مشروطه، عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی نساجی دانشگاه یزد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو از تهیه و تولید 777 دست گان و شلوار بیمارستانی محافظتی در کارگاه های پوشاک این دانشکده خبر داد و گفت: در سه ماه اخیر خیریه دانشگاه یزد بیش از 9 میلیارد ریال به منظور رفع نیاز ها و مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا برای بیمارستان های استان هزینه کرده است.

مشروطه ادامه داد: تهیه تجهیزات کمک تنفسی، یک دستگاه الکتروشوک، 2 عدد مانیتور پزشکی، 35 عدد بای پپ و 20 عدد ماسک از دیگر اقلام تهیه شده در این بازه زمانی است که به بیمارستان های مورد نظر اهدا شده است.

استاد دانشگاه یزد خاطرنشان کرد: بیش از 80 درصد این هزینه از سوی دکتر سید محمد بزرگ و دکتر سعید سعیدا اردکانی از اعضای هیئت علمی این دانشگاه و مابقی از سوی سایر خیرین تامین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

777 دست گان محافظتی در دانشگاه یزد تولید و به بیمارستان های استان اهدا شد

777 دست گان محافظتی در دانشگاه یزد تولید و به بیمارستان های استان اهدا شد