مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 14:102021-02-20سياسي

بیش از 83 هزار خانوار کرمانشاهی در صندوق بیمه روستاییان عضو هستند


معاون بیمه ای و هماهنگی امور استان های صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور گفت: بیش از 83 هزار خانوار در استان کرمانشاه عضو فعال این صندوق هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بعد از ظهر امروز در مراسمی با حضور معاون بیمه ای و هماهنگی امور استان های صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور و معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه مدیر جدید صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر این استان معرفی شد.

در این مراسم محسن رشیدی اقدم به عنوان مدیر جدید صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کرمانشاه معرفی و از خدمات سجاد طاهری، مدیر پیشین تجلیل شد.

علی اخوان بهبهانی در این جلسه با اشاره به عضویت فعال بیش از یک میلیون و 260 هزار خانوار در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور اظهار کرد: بیش از 123 هزار خانوار از مستمری صندوق شامل مستمری بازنشستگی، بازماندگان و از کارافتادگی بهره مند هستند.

وی افزود: بیش از 83 هزار خانوار روستایی و عشایری در استان کرمانشاه عضو فعال بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر هستند.

معاون بیمه ای و هماهنگی امور استان های صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور تصریح کرد: حدود 2 هزار و 500 خانوار استان کرمانشاه از خدمات بیمه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 83 هزار خانوار کرمانشاهی در صندوق بیمه روستاییان عضو هستند

بیش از 83 هزار خانوار کرمانشاهی در صندوق بیمه روستاییان عضو هستند