مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 15:052021-02-20سياسي

بعد از ترک اعتیاد تمام نیازهای فرد را حل کنیم


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه باید خانه های بهزیست را با فرهنگی متفاوت و صحیح انجام دهیم، گفت: وقتی افراد ترک اعتیاد می کنند باید کُل نیازهای او را حل کنیم و مهم تر از همه به افراد به دیده تحقیر نگاه کنیم چون هیچ گاه بزرگ نمی شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، علی آقامحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز در مراسم افتتاح خانه زیست در محله باغ آذری اظهار کرد: برای نجات جامعه و جلوگیری از آسیب های احتمالی باید اقدامات پیشگیرانه درست و خوب انجام شود.

وی با تأکید بر اینکه بهزیستی باید زیست را هدف قرار دهد، گفت: باید خانه های بهزیست را با فرهنگی متفاوت و صحیح انجام دهیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه با به کارگیری و بسیج همه نیروها و افراد یک محله و کارهای اجتماعی را دقیق هدف گذاری و تبیین کنیم.

  آقامحمدی یکی از اشکالات جامعه را دور انداختن چیزی که مشکل دار است برشمرد و افزود: قدیم اصلاً این طور نبود و ما باید آموزش دهیم چیزی را تا می شود دور نریزیم و بازسازی کنیم.

وی با بیان اینکه انسان ها را هم نباید کنار بگذاریم، اضافه کرد: هیچ وقت با معیوب و غیرمعیوب دودستگی به وجود نیاوریم چرا که غیر معیوب به جز چهارده معصوم نداریم و اگر کسی گمان می برد بی عیب است عیب خود را پوشانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بعد از ترک اعتیاد تمام نیازهای فرد را حل کنیم

بعد از ترک اعتیاد تمام نیازهای فرد را حل کنیم