مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 15:252021-02-20اقتصادي

تشدید نظارت بر بازار عرضه کالاهای ضروری در سمنان


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: نظارت بر بازار عرضه و تقاضای کالاهای ضروری با پیگیری های مستمر فرمانداری های این استان و دستگاه های نظارتی تشدید می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا شریفی نژاد عصر امروز در جلسه ویدیوکنفرانسی بررسی مشکلات حوزه اقتصادی شهرستان های استان سمنان که در سالن کوثر استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: نظارت بر بازار عرضه و تقاضای کالاهای ضروری با پیگیری های مستمر فرمانداری های استان سمنان و دستگاه های نظارتی تشدید می شود.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه در ماه پایانی سال جاری قرار داریم، نظارت ها در تأمین و نحوه قیمت گذاری کالاهای اساسی و غیرضروری با همکاری دستگاه های اجرایی و نظارتی و اصناف و همچنین فرمانداری های استان سمنان تشدید شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: کمبود کالاهای اساسی در بازار عرضه و تقاضا به هیچ عنوان معنا ندارد و با همکاری استانداری و فرمانداری های استان و دستگاه های نظارتی برای تأمین کالا در ماه های گذشته در استان تلاش شد.

شریفی نژاد عنوان کرد: بازرسی از بازار و رصد قیمت و میزان موجودی کالا بر اساس زمان بندی در استان انجام شود و در صورت کمبود احتمالی کالاهای ضروری، در کمترین زمان ممکن مراتب برای پیگیری در  استان و ملی به مسؤ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید نظارت بر بازار عرضه کالاهای ضروری در سمنان

تشدید نظارت بر بازار عرضه کالاهای ضروری در سمنان