مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 15:352021-02-20فرهنگي

جشنواره های چهارگانه بسیج هنرمندان فارس به ایستگاه پایانی رسید


در آیین پایانی جشنواره های چهارگانه بسیج هنرمندان فارس شامل «نگار عاشقی»، «مشق مقاومت»، «دفاع عاشقانه» و «سروقامتان» برگزیدگان هر بخش معرفی و تجلیل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، آیین اختتامیه جشنواره چهارگانه بسیج هنرمندان، به ترتیب در بخش های مختلف عکس، خوشنویسی، هنرهای تجسمی و نمایش امروز با رعایت پروتکل های بهداشتی در محل سازمان بسیج هنرمندان استان برگزار شد.

رییس سازمان بسیج هنرمندان فارس در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد شهدا به خصوص 11 شهید هنرمند استان فارس گفت: هر ایده و اندیشه و انقلابی که در قالب هنر نگنجد، ماندنی نخواهد بود.

مجید میکاییلی با اشاره به اینکه یکی از اهداف سازمان بسیج هنرمندان راه اندازی نهضت تولید آثار فاخر با زبان هنر است، افزود: رویکردهای این سازمان تربیت محوری، آموزش محوری و تولیدمحوری است تا بتوانیم هنرمندان را در شبکه سازی منسجم گرد هم آورده و از ظرفیت آنها بهره مند شویم.

وی بیان کرد: با توجه به در پیش رو بودن هفته هنر انقلاب اسلامی و سالروز شهادت شهید آوینی، برنامه های مختلفی را تدارک دیده ایم که از جمله آنها می توان به مستند روایت فتح مربوط به استان فارس اشاره کرد که در 9 قسمت در هفته هنر انقلاب اسلامی رونمایی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره های چهارگانه بسیج هنرمندان فارس به ایستگاه پایانی رسید

جشنواره های چهارگانه بسیج هنرمندان فارس به ایستگاه پایانی رسید