مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 16:052021-02-20بين الملل

جهاد اسلامی: اتحاد ملت های اسلامی علیه سازش توطئه آمریکا را به شکست می کشاند


دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که عادی سازی روابط رژیم های عربی با رژیم اشغالگر صهیونیستی در راستای توطئه ای علیه دین و تاریخ ملت های اسلامی است که با اتحاد اسلامی به شکست منجر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در کنفرانس متحد علیه عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر اسراییل   عادی سازی روابط رژیم های عربی با اشغالگران تحت نظارت آمریکا را توطئه ای علیه دین و تاریخ امت اسلام توصیف کرد.

در این کنفرانس عربی-اسلامی که طی امروز و فردا(20 و 21 فوریه) در حال برگزاری است، پانصد شخصیت از همه کشورهای عربی که نماینده بخش اعظمی از جریان های فکری و سیاسی متعهد به آرمان فلسطین و خط مقاومت و ضد سازشگری هستند، حضور دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازکانال تلگرامی یونیوز ، زیاد النخاله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: مطمئنیم که ملت های عربی و اسلامی که در راه دفاع از فلسطین و قدس گذشت و جانفشانی  کردند درک می کنند، که اتفاقات امروز توطئه ای علیه دین آنها و تاریخ آنهاست .

وی افزود: موج اخیر عادی سازی روابط کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی تلاشی برای مهار مقاومت علیه اسراییل است .

النخاله گفت: به رغم مقاومت ملت فلسطین و در سخت ترین شرایط، آمریکا توانست در صفوف کشورهای عربی شکاف ایجاد کند تا مقاومت را در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد اسلامی: اتحاد ملت های اسلامی علیه سازش توطئه آمریکا را به شکست می کشاند

جهاد اسلامی: اتحاد ملت های اسلامی علیه سازش توطئه آمریکا را به شکست می کشاند