مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 16:152021-02-20سياسي

آیت الله خاتمی: کارهای قرآنی باید یک متولی واحد داشته باشد


عضو هیئت رییسه مجلس خبرگان رهبری گفت: باید کارهای قرآنی یک متولی داشته باشد، قرآن باید یک مرکزیت داشته باشد و این مرکزیت، کارهای قرآنی را هماهنگ و حمایت کند چراکه در حال حاضر هر نهادی کارهای قرآنی را با سلیقه خود پیش می برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، آیت الله سیداحمد خاتمی در ویژه برنامه انقلاب قرآنی در بیانیه گام دوم انقلاب ، در جمع طلاب و جامعه قرآنی مشهد و شهرستان طرقبه شاندیز بیان کرد: شما قرآنی ها دغدغه گسترش قرآن و فرهنگ دین دارید و نفس این دغدغه ستودنی است.

عضو هیئت رییسه مجلس خبرگان رهبری افزود: واقعیات را آنچه که هست، ببینیم.

رهبری بیشترین جلسه را برای قرآنی ها دارند و اولین جلسه ضیافتشان را برای قرآنیان در ماه رمضان می گذارند، برخی ها می گویند شما دولتی ها رها کنید کار پیش می رود! باید به خروجی بعضی از حرف ها توجه کرد و این گفته یعنی است و به صراحت می گویم این نظام، نظام قرآنی است، هیچ کشوری به اندازه نظام جمهوری اسلامی حساسیت بایسته روی حضور قرآن و فرهنگ قرآن در جامعه ندارد، در عربستان و مصر قرآن زیاد می خوانند اما حاکمیت شان آمریکایی است و این قرآنی شدن نیست، قرآنی شدن، نظام جمهوری اسلامی است؛ البته نمی گوییم 100 درصد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله خاتمی: کارهای قرآنی باید یک متولی واحد داشته باشد

آیت الله خاتمی: کارهای قرآنی باید یک متولی واحد داشته باشد