مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 18:402021-02-20سياسي

کار های قرآنی باید یک متولی واحد داشته باشد


عضو هیئت رییسه مجلس خبرگان رهبری گفت: باید کار های قرآنی یک متولی داشته باشد، قرآن باید یک مرکزیت داشته باشد و این مرکزیت، کار های قرآنی را هماهنگ و حمایت کند چراکه در حال حاضر هر نهادی کار های قرآنی را با سلیقه خود پیش می برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، آیت الله سیداحمد خاتمی در ویژه برنامه انقلاب قرآنی در بیانیه گام دوم انقلاب ، در جمع طلاب و جامعه قرآنی مشهد و شهرستان طرقبه شاندیز بیان کرد: شما قرآنی ها دغدغه گسترش قرآن و فرهنگ دین دارید و نفس این دغدغه ستودنی است.

عضو هیئت رییسه مجلس خبرگان رهبری افزود: واقعیات را آنچه که هست، ببینیم.

رهبری بیشترین جلسه را برای قرآنی ها دارند و اولین جلسه ضیافتشان را برای قرآنیان در ماه رمضان می گذارند، برخی ها می گویند شما دولتی ها رها کنید کار پیش می رود! باید به خروجی بعضی از حرف ها توجه کرد و این گفته یعنی جدایی دین از سیاست!وی با بیان اینکه ما قبل از انقلاب به عدد انگشتان دست حافظ قرآن داشتیم و الان هزاران حافظ قرآن داریم و این در سایه انقلاب اسلامی صورت گرفته است؛ عنوان کرد: نظام جمهوری اسلامی قاریان و حافظان برجسته ای را تربیت کرده و کتاب های تفسیر قرآنی زیادی توسط علما نوشته شده است، در گذشته درس رسمی تفسیر در حوزه توسط آیت الله مشکینی و آیت الله خزعلی صورت می گرفت، اما الا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار های قرآنی باید یک متولی واحد داشته باشد

کار های قرآنی باید یک متولی واحد داشته باشد