مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 18:552021-02-20سياسي

تاکید تولیت آستان قدس بر رفع مشکل مسکن محرومان


تولیت آستان قدس رضوی در دیدارهای جداگانه نمایندگان ولی فقیه در بنیاد شهید و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بر لزوم توجه و رسیدگی به خانواده معظم شهدای مدافع حرم به ویژه شهدای فاطمیون و رفع مشکل مسکن محرومان تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی در دیدار نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بر جایگاه و اهمیت مسکن سازی و رفع مشکلات مسکن نیازمندان تأکید و اظهار کرد: ساخت مسکن برای طبقات محروم، کم درآمد و نیازمندان جامعه از اهمیت بسزایی برخوردار است و آستان قدس رضوی به میزان توان و امکانات آمادگی همکاری با بنیاد مسکن برای رفع مشکل مسکن محرومان را دارد.

  تولیت آستان قدس رضوی تصریح کرد: آستان قدس رضوی 20 هزار مترمربع از اراضی موقوفه را برای ساخت مسکن ویژه نیازمندان در حاشیه شهر مشهد اهدا کرده است تا شهرداری زیرساخت های احداث این واحدهای مسکونی را تامین و سپس کمیته امداد امام خمینی(ره) اقدام به ساخت مسکن کند.

وی تأمین مسکن مناسب برای اقشار محروم و کم درآمد را موجب حل بخش عمده ای از دغدغه ‎های این خانواده ها دانست و عنوان کرد: مسؤولان باید نسبت به رفع مشکل مسکن محرومان جامعه دغدغه جدی داشته باشند و در این میان از توجه به خانواده های شریف، بی ادعا، صبور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید تولیت آستان قدس بر رفع مشکل مسکن محرومان

تاکید تولیت آستان قدس بر رفع مشکل مسکن محرومان